حکم اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت توسط فرماندار صادر شد.

علی فتح‌اللهی امروز در اولین جلسه اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در تراز جمهوری اسلامی اظهار کرد: همه ما باید در برگزاری انتخابات امانت‌دار باشیم و از آرای مردم و اطلاعات داوطلبان پاسداری کنیم.

فرماندار رشت با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده ملت ایران به انتخابات پیش رو، افزود: باید با فراهم آوردن بسترهای لازم، شرایط را برای حضور آحاد مردم با سلایق مختلف مهیا سازیم.

وی گفت: از فردا کار ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا شروع می‌شود و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود تا مراحل ثبت‌نام را به خوبی سپری کنیم.

فتح‌اللهی با اشاره فصل الخطاب قرار دادن قانون در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات بایستی با دقت در مسیر قانون گام برداشت و شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که مردم پای صندوق‌های رای بیایند و رقابت سالم بین داوطلبان انتخابات برقرار شود.

فرماندار رشت با اشاره به رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات ادامه داد: به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تاکید داریم که ما به عنوان مجریان انتخابات، بی طرفانه باید حرکت کنیم و تمام توان خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گیریم.

 در پایان این جلسه احکام اعضای هیات بازرسی توسط فرماندار رشت به این اعضا به تقذیم شد که علی اکبر پورعلی انار کولی به عنوان رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان رشت، جلال برشان به عنوان دبیر، سجاد پورموسی به عنوان عضو، سید نعمت اله احمدی رودسری به عنوان مسئول دبیرخانه، منیره توکلی به عنوان کارشناس دبیرخانه، حسین محمدی احمد گورابی به عنوان کارشناس دبیرخانه منصوب شدند.